Friday, August 18, 2023

Treeningpäev

    


Kuna kaubik oli Paunküla objektil, siis pidin jalad sealtsamusest välja võtma ja plaate linnaobjektile ette vedama ise. Tellija oli valinud ekstra minu kängunud lihaste treenimiseks tummised täismass-plaadid, mille karbike kaalus 25 kilo. Laomees vedas tõstukiga plaadid estakaadile, minu asi oli karbid autosse paigutada. Umbes-täpselt tuli kogu last 450 kilo - ehk siis koos minuga istuks autos justkui viis ja pool paksu meest:) Kui ähkides viimast karpi pagasnikusse mahutasin, tuli rõõsa näoga noormees asja kaema ja küsis seltskondlikult, et ega need plaadid ometi viiendale korrusele lähe? Olin nii härga täis, et noogutasin kinnituseks, et ikka-ikka! 

     Laomees vaatas mind imetluse ja austusega:) No tegelikult olid nooremad mehed mind majauksel ootamas ja ligi pool tonni plaate kadus autost mõne minutiga.

Pildil värske remont sanitaarruumis. On ju ilus?:)

3 comments:

tegelinski said...

Mis me jõumeestest räägime!
Aga ruum remontimiseks nagu väga ok, ükskõik mis käkki ma kokku keeraks, igal juhul saab parem kui enne oli ;)
Proffide suhtumine ei pruugi muidugi minu omaga kattuda...

mustkaaren said...

Ilus, ilus.
Kaua viimasest remondist möödas on? 3 päeva või 30 aastat? :)

konn, lendav konn said...

Sein ja põrand on see, mis üheksakümnendatel tehtud remondi all olid. Tumeroheline seinavärv meenutab kangesti nõuka-aegset kasarmut:)