Sunday, April 29, 2012

Auto on inimloomusele omasem


  Mootorrattast omasem. Põlvel on verimuhk, väike sõrm on liigesest paistes ja kiivrist, teate, polnud mingit kasu. Vähemalt pead hoidsin püsti! Vaadake, kui tsikliga sõitu alustada vasakule väljapööratud lenksuga, siis gaasihooba hoidev kämmal keerab lenksu ihust kaugenedes kogu aeg gaasi peale ja istudes elus teist korda tsikli seljas, siis polegi mingit varianti. Minu variant oli äärekivi, esirattaga sain üle, tagumisega jäin kinni. Kõrvalplatsil harjutasid mingid tibid kaheksaid, aga need naersid:D
Ma ise naersin ka. Muidugi alles siis, kui vigastused olid üle vaadatud. Tsikkel, ime küll, ei saanud kriimugi! Poeg lubas tulevaks nädalavahetuseks kah tsirkuse piletid võtta!:D

    Pildil olen saavutanud tsiklisõidus musta vöö. Gruupi on tagatiiva eest.

4 comments:

Bianka said...

Ma arvasin kohe, et piirdun vaid nahkkostüümi hankimise ja kuhugi motoklubisse astumisega. Kokkutulekutel osalemiseks peaks sellest piisama. Sest lahe pidu ja seltskond, kus on palju mehi ja vähe naisi, on see, mis mind kõidab. Ega siis selle jaoks eluohtliku massinaga sõitma ei pea hakkama :D Sinu jutt vaid kinnitas mu esialgset arvamust.

Aga tundub, et vaatamata sellele, mida sulle terve mõistus ütleb, ei kavatse sina küll veel sõitmist lõpetada ;)

soodoma ja gomorra said...

Kui etendus läbi, siis praktilisema poole pealt võiksid muidugi mõelda ka elukindlustusele ja pärandusele.

Alice said...

Issand jumal küll. Muidu tundud küll krapsakas, aga kuidas Sa nüüd sellega nii saamatu oled?Mina saan ka hakkama, aga sina suur mehejurakas.:DMa oleksin ka pihku itsitanud. Hea, et Sa mu ettepanekut vastu ei võtnud. Hakka veel suust suhu hingamist tegema ja oma värskeid koolituse kogemusi praktiseerima. Tegele edaspidi ikka ainult sellega, milles Sa tõesti tugev oled.

konn, lendav konn said...

On ikka naised! Üks õelam kui teine! Mina ei jäta - õppida, õppida, õppida ja küll tuleb;)