Monday, April 16, 2012

Ma olen kõik valesti teinud!

    Nähes nädalavahetusel harivat teleklippi konnade paaritumisrännakutest, sain aru, et mina olen kõik paaritumisse puutuva seni valesti teinud! Nimelt isane konn peab sobivale emasele õigel hetkel peale hüppama, kinni klammerduma ja suunama sobivasse paaritumiskohta. Ei ole vaesel emasel vahet, kas selga karanud isane on kaks või kolm korda suurem , palehigis ja tänulikult peab ta isase pulmavoodisse kandma. Kus on sugude võrdsus, ma küsin??? Loodusele pool päevapalka trahvi!

   Lähengi õue varitsema:)

   Pildil paaritumispaika jõudnud isane on emase tuharhaardes. Kohe saabub orgasm!

3 comments:

Lendav said...

Sobiv emane on igal juhul hea muskulatuuriga raskekaallane.

Head jahti!

konn, lendav konn said...

Mis ma siin jahin, lestavahed täitsa lörtsised! Konn-emandana eelistan mina igatahes peene kondi ja veel peenema käitumisega isendeid. Ohhh, keeruline-käänuline on see kullesteni viiv tee....

Lendav said...

Kallis Konn, kohtasin vist sind koos su kauni kaaslasega! Näen, et oled haardevõtte ilusti selgeks saanud:
http://libliklind.blogspot.com/2012/04/juripaev.html

Sinu sihikindlus on vapustav! Aplaus!