Sunday, November 11, 2012

Bondi pisarad


   Isadepäeva-puhuselt jälle lastega Bondi vaatamas. Seekord oli rekordarv! Mitte laipu, vaid lapsi - minu lapsi:) Mulle kinu meeldis, igatahes eelmisest parem. Päris esimestega võrrelda ei saa, siis olid hoopis teised võimalused. Mis eriti üllatas - Bond nuttis. Mulle tõesti ei meenu, kas ka naise hukkumine mägiteel spiooni silmast pisara nõrutas, aga rohkem juhuseid küll ei mäleta. Seda ka veel, et James oli seekord väga kasin või lihtsalt vanaks jäänud - ühe filmi jooksul jaksas karata vaid ühte naist. Teisega oli ka midagi, aga ma pole kindel. Eks ma olen ise ka kasinusse langenud või lihtsalt vanaks jäänud.
:P

     Pildil demonstreerib Bond oma hiigelsuurt....revolvrit. Toru on paremas sääres.

2 comments:

helle said...

Kirjatükist ei selgu, miks Bond nuttis - kas vanadusest või muust. Pole endal aega kinno minna, õieti polegi teist siin:)

konn, lendav konn said...

Aga armas Helle, sellega ju hoitaksegi põnevust, et kõike lugejale ette ei mämmutata:)