Monday, August 23, 2021

Filmistaar

   


  Kui pisut enne keskpäeva kodukohviku uksest sisse astusin, sattusin otse episoodi keskele. Ma polnud loomulikult tähelepanu pööranud sissepääsu katvale kangale ega uksest sisse looklevale jämmele kaablile. Leti taga oli kahtlaselt tuttav kuju, aga mitte igapäevaselt tuttav ja letile nõjatus turske politseinik. Kaamera surises, mul hakkasid peas kah hammasrattad tasakesi tuure võtma, aga enne kui ma välja põrgata jõudsin, ütles keegi võttemeeskonnast soliidselt:

"Las ta tuleb!"

Ma siis liikusin näitlejatest mööda, kaamera surises ikka veel ja ma ei teagi, kas nad mu särgisaba ning rasvase tagapoole jätavad sisse või lõikavad välja. Episood kestis veel paar minutit, siis vilksas tagaruumist õige teenindaja, suristas mulle tassikese cappuccinot, poetas kotikesse paar kilupirukat ja pääsesin põgenema.

Võeti üles järjekordset "Õnne 13" episoodi.

Ilmestamaks minu edasist elu filmistaarina asjakohane lugu muusikatorust.

8 comments:

kertu said...

Nüüd oled siis tulevastele põlvede ametlikult purgis.

konn, lendav konn said...

No mind on ka varem purki pistetud, aga see oli siuke juhupurk:D

Kaamos said...

Õnnitlused, aplaus ja punane vaip veel enne debüüi nägemist, aga kas probleem on minu apastraadis või miks ma lubatud asjakohast lugu muusikatorust ei näe? Või (ennekuulmatu!) peab ISE laulukese valima?

Kaamos said...

"siuke jahupurk".
Tule taevas appi!

konn, lendav konn said...

Kaamos - hästi märgatud!
Jahupurk...:D

*valge keskealine (vabandust) heteromees

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Lendav said...

Kaamos - kas sa tahtsid lugu vaadata nutikast? Mina ka alguses lugesin nutikas, videot ei tahetud näidata, aga suurelt arvutiekraanilt sai Filmistaari kuulata küll. Ma arvan, et blogger on oma suures uuenduste-tuhinas telefonis video vaatamise võimaluse kogemata ära kaotanud.

Kaamos said...

Ahsoo... või nii... mhm...nutikast ei näita jah, susi söögu bloggerit!