Thursday, March 10, 2022

Koroona24

    Niikut olin naistepäeva õhtul pitsid võtnud, hakkas nina tilkuma. Kui poole tunni pärast lisandusid köhahood, tegin triibutesti,  triibud ilmnesid pea üheaegselt. Seisukord eskaleerus minutitega - lisandus tumehall pea, silmad jooksid vett, kurk läks "paksuks."

   Soolalahus ninna ning kurku, peavalutablett (seda tuli manustada ka öösel) ja rahutu öö. Hommikuks polnud midagi paranenud, pigem vastupidi, ainult palavikku polnud. Lugesin põdejate kogemusi ning kihutasin armsa tütre apteeki - kvertsetiin, melatoniin, gripp-heel  ning aspiriini lisaks. Päev möödus lesides.

10 comments:

Katarina von Blogger said...

Kiiret paranemist! Lugesin täna, et tsink pidi sümptomeid leevendama. Mul endal küll haigusnähte pea polnudki, aga ehk tuligi sellest, et ma tsinki regulaarselt krõbistan? 🤔

konn, lendav konn said...

Aitäh!:) Tütar tõigi mingi kompleksvärgi, kus sees ka tsink - Imunosil nimeks.

kertu said...

Ma annan pea, et koroonasse sa ei sure.
Ja proovid ehk ka siis seda ussirohtu?

Mul endal polnd ei palavikku, peavalu, köha ega nohu. Aga viiendal päeval oli rinnus nii raske ja üldine olemine nii väss ja halb, et lamasin sisuliselt 3 päeva suurema osa voodis, kuumaveekott rinna peal.
Samas, püsti hakkas parem, kui pikali.

Aga hea asi on see, et saad peagi vähemalt ühele teemale enda isiklikus elu joone alla tõmmata. Tehtud! Kummalisel kombel läheb tunne ja olemine peale seda kuidagi kergemaks, üks peavalu vähem.

konn, lendav konn said...

Kertu - ussid on minust juba ammu välja aetud:D
Aga pead ära nii lihtsalt panti pane:)
Seda joone alla tõmbamist ootan ka. No ega ma varem ka keldris istunud, aga ikkagi!:)

helle said...

Oi-Oi! Kust siis selle hankisid? Mu tütar sai ka koroona. Aasta tagasi olid kogu perega. On karantiinis praegu. Sümptomeid eriti ei olevat. Teised peres pole haigestunud või on siis juba läbinud. Nad teevad koolis kogu aeg kiirteste ja jälgivad triipe. Ma ütlesin, et ärgu praegu mu juurde tulgu igaks juhuks. Lootus siiski jääb, et see meid ei tapa.
Paranemiseni!

konn, lendav konn said...

Meil on perekondlik kolle:)

Bianka said...

Kerget põdemist ja kiiret paranemist!

Kõige muu koleda kõrval tundus koroona viimasel ajal vähetähtsana probleemina, aga ega seegi oht veel taandunud pole. Minu (kärg-)peret see siiani puudutanud ei ole. Kuigi antivakserist kasutütar on endale läbipõdeja koroonatõendi saaanud, aga tema haigeolemisest ma küll kuulnud polnud.

Kaamos said...

Hoian pöialt!

Lendav said...

Varesele valu, harakale haigus, meie Konn saagu terveks!

mustkaaren said...

Tunnen kaasa, see ei ole mugav tõbi. Oomikroni tõid mulle u kuu aja eest koolilapsed koju. Rõvedaid pea- ja närvivalusid jätkus kauemaks hoolimata peenest retseptivaluvaigistist. Olime 4kesi sirakil. Lapsed ammu terved, aga minul ikka veel kõrvad lukus, osa väikeaju hallollust teadmata kadunud, köha ei taha yle minna ja käed-jalad värisevad nagu vanal parmul. Mul eelmisel kevadel tehtud AZ kuur aitas hästi, kuni. Aga gaasipedaalijalg töötab, muu pole oluline.