Friday, March 11, 2022

Koroona48

   Teine ööpäev põdemist. Öösel valutas pea niimoodi, et tundus nagu vajuks aju kõrvade kaudu välja. Valuvaigisti muidugi. Hommikuks oli peavalu vajunud lõualuudesse - valutasid kõik hambad. Valuvaigisti muidugi. Nohu hakkas muutuma kinnisemaks, enam ei voolanud. Millalgi pealelõunal tundus, et olen täiesti terve. Vara rõõmustasin - õhtupoolikul läks hääl ära, sain ainult kägiseda ning öösel pidin köhahoogude tõttu mitu satsi üleval olema. Palavikku ikka pole. 

   Abikaasal piirdus põdemine nelja päevaga, kuuendal käis juba salaja jalutamas:) Loodan minagi.

7 comments:

Kaamos said...

Kus need varesed siis on kui neid vaja läheb?
Ah, teeme siis sedasi: putinile valu, lavrovile haigus, Konn saab terveks!

Indigoaalane said...

Mul suht sama. Hääl on ära. Aga mingid kummalised lihasvalud on tekkinud. Mehel oli päev palavikku, siiani pisut tatistab,
Ma ei teagi kas kiruda või kiita oma kolme süsti. Oli see siis nüüd tõesti kõik asjatu ajupesu või tänu sellele on meil " ainult" nohu?

Jälgime mängu
Ja paranemist!

konn, lendav konn said...

Kaamose sajatus meeldib mulle väga, tervis paranes hetkega! Joonistasin kriipsujuku-puutini ja torgin seda nõeltega. Las karjub seal punkris. Õhtuks joonistan lavroovi ka!
Indigoaalane - ma arvan, et kui miskit muud, siis mingi meelerahu need süstid andsid. Samas statistikat vaadates tundub eriti kolmas hästi töötavat. Paljud mu tuttavad on vaktsineeritud ning ka juba läbi põdenud, haiglasse pole keegi sattunud.
Ega mul ka paranemisest pääsu pole ja sullegi tervenemist!

Helve said...

Kiiret paranemist ja häid tööriistu nõelte teritamiseks.

mustkaaren said...

...Gerassimovile muu tõbi...

mustkaaren said...

Pärast 5-6 päeva hammaste ja näonärvide valu hakkavad hambad SURISEMA.
Mul ei ole see ikka yle läinud md. 3,5 nädalat.
Sa pead nõeltega torkimiseks rohkem karaktereid tegema, ega Puutin ja Lavrov kaksi seda sõda ei juhi. Pluss miljonid nende fännid.

Mirx said...

Kui proteesid valutavad ja saba nagu polekski enam, siis oled täitsa terve.:)