Friday, April 29, 2022

Hommikusöök Veskis

     


Puder oli soolane, isegi vaarikamoosi topsike ei kompenseerinud. Ilmselt nad siin arvavad, et mul on liiga magus elu, olgu siis pudergi soolane! Aga ei - juba mitu nädalat olen toimetanud armsa tütre pigistavates kingades, sest kipsis jalaga ju ei tööta! Tüdrukute öine guljaanje lõppes varahommikul EMO kipsitoas ja nüüd rähklengi objektijuhi ülesandeid täita. Kusjuures olen täiesti kvalifikatsiooni kaotanud - just eile seisin suure ehitusmaterjalide poe riiulite vahel, näpp suus ning arutlesin kuhu kõik lambikesed-pirnikesed end peitnud on. Lisaks on viimastel kuudel tekkinud erinevate materjalide defitsiit - kergkruusa pole enam ammu, armatuurvõrgu sõna pole mõtet müügimehega rääkides suhu võtta, puidu hind on kerkinud 250% Kui kaeblesin teemal tuttava ostujuhiga santehnika alal, siis tema vingus omakorda, et esitatud tellimusele neljasajale tualetipotile tuli vastuseks rekafurgoonis tervelt kuus! Nädala algul saabus õnn kergkruusa näol, siis sain tuttavaks K-Rauta toreda ostukorraldusega - esmalt uurisin kassast, kas tõesti on, nemad suunasid mu drive-in platsile. Draivisin kohale, seal selgus, et oleksin pidanud jala tulema, kauba välja valima, mingi platsionkel kirjutab paberitükikesele, jooksen kaupluse kassasse tagasi, seal maksan arve ning kahe paberlehega taas sörk-sörk platsile, seal laadin ise oma 20-kilosed kotikesed peale ning tõkkepuu taga uurib umbkeelne valvurionu minu lahkumispabereid ning võrdleb neid kotihunnikuga pagasiruumis. Väga tervislik! Kaotasin pool tundi oma viletsast elust  ning kolm kilo eluskaalust, no seda küll hinnanguliselt:D Ma tean mitut poodi, kus platsikauba hankimine on tellijale palju sõbralikum.

   A mis ma siin laterdan, tööle ja kohe!

3 comments:

mustkaaren said...

Höhö, Võrus kulub sul esimese asjana kilo eluskaalu silte väljastavate platsionklite yles otsimisele. Mitte leidmisele, oh ei.

konn, lendav konn said...

Miks nad küll end peidavad? Kas see on mingi mäng?:D

mustkaaren said...

Jah, sest nad põgenevad asjatundlikult sh oma akutõstukitega niimoodi riiulite taha ära, et sa ilma eelinfota pead platsi täiesti inimtyhjaks. Ja siis ollakse solvunud kui sa nad liiga ruttu yles leiad.