Saturday, August 20, 2022

Augustikuumus

     


Külalised saabusid öö hakul. No täpsemalt pigem loojangu ajaks, aga grill-liha nägi ikka hämaruses suhu ajada küll. Samuti tõstsime suuremaid ning väiksemaid klaase. Tuleb tunnistada, et öö oli rahutu, aga pigem mitte kuumuse tõttu - tubane temperatuur jäi 23...24 piiresse.

     Taasiseseisvumispäeva hommik algas traditsiooniliselt lipu heiskamisega ning seejärel kehakinnitusega. Miskipärast pöörasid külalised seejärel taas kerge alkoholi tarvitamise mügarlikule rajale, misjärel otsustati minna randa metallmunadega mängima. Mina jäin alalhoidlikult pikutades lipuvalvesse, fanfaar käeulatuses. 

    Tehke Delfis Forte test taasiseseisvumise aja kohta - ma sain 10/12!:)

3 comments:

Indigoaalane said...

Ma sain ainult 5 :( #piinlik. Head pidu !

Kaamos said...

Indigoaallane, tulin sind päästma lõpmatust häbist: ma sain kaks(!) õiget vastust.
Mul on vabandus ka täitsa olemas: need aastad on suures plaanis mu ajust kustunud, lapsed olid 9-7-5-3 aastat noored ja mu aju ainus funktsioon oli genereerida ideid nende elus hoidmiseks. Kõvaketas oli ilgelt täis.

konn, lendav konn said...

Ah, mis - ma niisama eputasin:) Mitut ma teadsin - Onu Bella amet, jäätise hind, Madonna mure kiilaspäisuse pärast. Ju olid lihtsalt lugedes meelde jäänud ja ajumaht on ju piiramatu:D