Friday, January 5, 2024

Kommunism



Täna õnnestus pildil kujutatud reedese koksi materjal omandada täiesti tasuta!!! Kes on pimedal nõuka-ajal õppinud kõrgkoolis teaduslikku kommunismi, see teab, et igaühelt võetakse tema võimete kohaselt, aga antakse vastavalt vajadusele. 
Kui olin Selveris oma kauba lindile ladunud ja müüja need läbi piiksutanud, siis teatas viimane:
"Aga teil polegi vaja maksta!"
Minu nägu oli üksainus suur küsimärk. Selgus, et olin oma iganädalaste alkoholiostudega aasta jooksul sedavõrd salapärast "boonust" kogunud, et sel korral ei tulnudki tengelpunga kergendada.
"Järgmiseks korraks jäi veel ka!" hõikas müüja mu seljale:)

  Nüüd naudime koos Isand Karuga rahu, vaikust ning kerget viinakokteili!

2 comments:

Bianka said...

Näe kui hea, et kassapidaja sulle su boonust meelde tuletas. Nagu ma mäletan, kaotavad vana aasta boonused kehtivuse kusagil jaanuaris. Kusjuures Selveris võtan boonust regulaarselt maha, et nad kaotsi ei läheks- Aga Coopi süsteemist ma aru ei saa, käin küll ostlemas aeg-ajalt, aga kogu aeg ütleb mulle, et mul on tasemeni 1 või 2 pikk maa minna. Ja alko ostmine seal poes boonust ei anna. No kas pole ebaõiglane, soodsamaid jooke kui Selverist ma just sealt ostlemas käingi :)))

konn, lendav konn said...

No eks ma natuke liialdasin selle alkoga - olen oma eelmise elukoha nn. külapoest ikka igast nänni ostnud. Kas alko Selveris boonust annab või mitte - ei tea:)