Wednesday, February 14, 2024

Kus on minu heeringas?

 


Firma meilboksi avades sain üllatuskirja kelleltki Harrilt, kes olevat veel hüljes:

Kus on minu heeringas?
Ujun siin, ujun seal,
heeringat ei leia eal.
Kas sina, Gennadi, aitad mind?
Leia mulle hingelind!

Heeringata ujun ma,
kõige mõnusam see pole.
Pead ma norgu lasta saa,
muidu kasukas mul kole!

Pole hullu, jõuan veel –
meri lai ja vapper meel!
Küll mu heeringas mind leiab,
mina seni laeval seilan.

Sinu hüljes Harri

Kolmandast salmist saab aimu, et tegelikult on meil saadetud torumees Genale, aga kuna tal elektronposti aadressi pole, siis juba aastakest viisteist parasiteerib ta minu postkastis. Ju ma loen hüljes Harri igatsusluule talle telefonitsi ette!

Pildil on torumees Gena tööasendis. Kas sõber Harri ujub vees või kaadri taga, pole päris selge:)

4 comments:

mustkaaren said...

Ma ka nutaks peldikus, kui keegi mulle siukse õudsalt lonkava laulu saadaks. Õnneks, ÕNNEKS kirjutati see kellelegi teisele.

konn, lendav konn said...

See kirjutati ilmselgelt igale kliendile :) Ma ka imestan, et suur ja jõukas firma võib sellist jama tiražeerida.

Lendav said...

Kohe selline ametlik armuhüüd? Firmalt ja puha?!

konn, lendav konn said...

Jah, Gena omab hüljeste seas tohutut menu:)
Ma olen isegi natuke kade!