Saturday, February 17, 2024

Liivalaia tänav

   


  Täna oli Reidi teel puhumisreid:) Aga jutt tuleb hoopis vussikeeratud liiklusega Liivalaiast. Ahtri ristmikust kuni Pärnu maanteeni on Liivalaias kümme foori. Täna sain rohelisega üle ühe ristmiku. Üheksal ristmikul seisin koos teistega tossupilves. Autode vahel sagivaid segaduses jalakäijaid ma ei märganud. Kihutavaid koittoomesid samuti mitte. Keegi kirjutas, et muuta fooritsükleid - aga siis ju muutuvad ka ristuvate tänavate fooritsüklid ning autod tossutavad ikkagi samadel ristmikel. Et käige jala? Et käige selle jutuga...puu taha:D Ma olen töötav pensionär ja ei saa oma tegemisi jalgsi tehtud. Ega tahagi! 

   Minu unistus on näha seda hetke, mil esimene ametnik/poliitik tunnistab, et jah - me tegime vea. Ja ma ei pea silmas üksnes konkreetset keissi. Aga nemad ju vigu ei tee, rääkimata korrigeerimisest või tunnistamisest.

Pildil Liivalaia tänav (Wikipedia). Sel ajal kihutasime kuuekümnega!:)

No comments: