Tuesday, February 22, 2022

Anšluss

   



 Vaatasin NTV varahommikust uudistesaadet ja võtsin vastu järgmised otsused:

-rebin puruks reservohvitseri  pileti ning loobun Nõukogude Liidu kaitseministri D.Jazovi poolt antud auastmest

-rakendan Venemaa vastu järgmiseid sanktsioone: ei pese end kolm päeva, jätan küüned (spetsifiiliselt varbaküüned) lõikamata terve nädala ning kasvatan juukseid kolm kuud

-edasiste arengute korral jätan endale õiguse sanktsioone karmistada - koostöös perekonnaga on kaalumisel loobumine ihupesust terveks nädalaks!

4 comments:

Indigoaalane said...

No just. Ühinen sanktsioonidega. Väga karmid.

Lisaks tuleks meeles pidada, et kui Ukrainale relvi tarnida ja ta kaitsevõimet tugevdada, siis ta võib ju näiteks Rumeenia okupeerida?
Ettevaatus eelkõige.

Mirx said...

Vastuseks hakkab Venemaa kasutama meetmeid ja näitama sulle unes populaarset saadet "Teenin Nõukogude Liitu."

mustkaaren said...

Aga kes on nii julge ja näitab Puutini pildile paljast p.rset? Mul hetkel pole pilti käepärast, muidu kohe näitaks.

konn, lendav konn said...

Ei teeni ma enam midagi, isegi Kaitseressursside Ametis olen arvelt maas:)
No hobusemeheks või majandusroodus leivalõikajaks võin end tõsisema konflikti korral ikka möllida.
A on veel ettepanekuid sanktsioonide asjus? Ma olen tasapisi juba haisema hakanud:(