Sunday, February 6, 2022

Kümme väikest nuppu

  


 Kui vanapreili Agatha elimineeris oma nee....eeee, et nupud ühekaupa, siis mina lülitasin kõik korraga välja - mulle lihtsalt meeldib ise protsesse juhtida. Paaritasin telefoni autoga ja üritasin helistatava nime masina jaoks sobivalt hääldada. Kohe kümme (jälle!) korda proovisin - ei õnnestunud. Kaameraga ma kah ei tagurda ning täna üllatusin, kui auto arvas, et olen eessõitjale liialt lähedal ning hakkas pidurdama. Kaebasin sõbrale ja see kaebas mulle vastu, et tema auto pidavat temaga lisaks kõigele veel  mögisema, kui ta ei tee nagu kästud. Minu uus auto õnneks nii arenenud pole:) 

8 comments:

mustkaaren said...

(Õel naer, sest minu eakad diiselvankrid nii salakavalad ja mässulised ei ole.)

konn, lendav konn said...

Küll see diiselvanker ka areneb ja hakkab nupukesi nõudma ning küll ma siis naeran! Heatahtlikult:)

Mirx said...

Kui sa asjadega ei oska sõbralikult suhelda ja nad edasi arenevad kaebavad nad sinu peale otse kohtusse ja saa saad kiirmenetluse korras ÜKT Ainult tööteeb vabaks. :)

Bianka said...

Tänan taevast, et minu auto veel nii ninatark pole, et tükib mind õpetama. Aga tegelikult ma ei andnudki talle võimalust, sest kõik peened oskused, mis tal olidki, jätsin aktiveerimata. Mõnikord küll kahetsen, et ma näiteks automaatset külgboksi tagurdamist ei kasuta, sest ise pole selles piisavalt osav. Aga ma ei usalda seda automaatikat ;)

Igatahes palju õnne uue auto puhul! Kuidas see raskestihääldatav nimi kirjapildis välja näeb?

konn, lendav konn said...

Biankale - Mammu:)
Pea sama keeruline, kui sinu perenimi:D

Lendav said...

Ma siiamaani nutan taga oma Golf 2-te. Tore jalgratas oli, ükski uks ei läinud ise oma peaga lukku, ainult siis, kui mina panin ja aknad käisid kinni-lahti minu musklijõul, mitte siis, kui auto neid ise lahti ehk kinni kerida otsustas*. Üldse oli jäme ots ikka minu käes ja ajud minu peas, mitte auto kapoti all.

*Tuttav rääkis, kuidas tuliuus auto (maeitea mis mark) ise oma väikse autoajuga esimesel talvel -25 kraadiga kodu ees äkki uksed lukku pani, kõik aknad lahti keris ja mitte millelegi ei reageerinud.

mustkaaren said...

Ei arene, kui ma ise enneolematus hullusehoos ylejärgmise põlvkonna ebamugavusvarustust kylge panna ei lase. Elektriline istmesoojendus ja topsihoidja on täiesti ok lisavarustuse tase :))

konn, lendav konn said...

Isemõtlejate rügemendile - topsihoidjad on ka minu abikaasa vältimatu nõue auto lisavarustusele. Ja kui veel hea sõnaga meenutada, siis mõned autod tagasi käitus mu(toona veel tulevane) abikaasa ilmselt mu Subsikuga mingil kombel nii ebaviisakalt, et too lukustas end Pärnus ja mitte lahtiste akendega nagu mõnel siin, vaid kohe täitsa umbselt, mistõttu pidin Tallinnast varuvõtmega kohale veerema:)