Saturday, April 29, 2023

Jõhker pilt

    


    Meenutab pisut peldiku ust, aga tegelikult avab see sissepääsu pubi härrastetuppa. Ettekandja teavitas, et kuna ülakorrusel pummeldab suurema seltskonnaga üks sotsist värskeltküpsetatud minister, siis võib meie tellimusega aega minna. Palusime tal kõrgele riigiametnikule edasi öelda, et VIP-ruumis einestavad tema valijad, kelle peakesed on küsimustest pungil. Ootasime-ootasime, aga ei ministrihärrat ega kantsleritki.

   Kursa kokkutulek algas eile Suure-Jaani suurepärase spaaga ja lõppes täna hommikul ühest Viljandi väikehotellist väljamöllimisega. Vahele mahtus tiirutamist nii päevases kui öises Viljandis, rohkelt head sööki, veel enam tummiseid meenutusi ning äääääärmiselt mõõdukaid alkohoolseid jooke:)

   Jõhker pilt, mis tuli välja ühe kursaõe varasalvest, on Isand Konna kahekümnendast sünnipäevast "vabal pinnal" :) 



11 comments:

Emmeliina said...

Ma ei tea miks Su kirjutised mulle endiselt muljet avaldavad.

konn, lendav konn said...

Eks ikka seetõttu, et lihtsate inimeste igapäevaelu kirjeldused saavad minu sulest voolates gigantsed mõõtmed!:D:D
Aitäh, Emmeliina!

mustkaaren said...

Te ikka oskate pidutseda. Ma kyll ei ole Motörheadi Lemmyga yhe laua taga istund.

konn, lendav konn said...

Jah, anna poisile kitarr kätte ja küll siis viiuldab!:D

tegelinski said...

Tundub, et korda läks!... järgmise aasta kuupäev sai kokku lepitud?

konn, lendav konn said...

Mis järgmise aasta??? Juba sügisel:)

kertu said...

Kes see naine su kõrval on, Tiina?

konn, lendav konn said...

:D
Olen ka Tiinaga koos viina võtnud, aga see neiu on kursaõde Viive:)

Bianka said...

Kui nüüd avaldadada salajasi andmeid, siis meie kursakokkusaamine leiab aset 03.06 sel aastal- Ja ma ei looda ega oota mingeid teravaid elamusi:O Me oleme ikka tükk aega vanemad ka (2 a) kui teie seltskond. Me sööme kenaste kõhu täis mõnusas restos ja siis natuke järelpeotame meie kursa kõige edukama kursavenna eramus Liivalaia tänaval.

Ma tahaks muidugi, et me räägiksime elust, mida me tagasi vaadates teisiti oleks teinud, aga ilmselt nii diipi olekusse meie vestlus ei küüni. Näiteks seda ei saa välja öelda, miks mu elu on kulgenud sellisena, nagu see on, siis sellepärast, et mulle meeldisid "pahad poisid" rohkem, kui head ja perspektiivikad karjäärivennad, nagu see külalislahke kursavend. ma oleks võinud olla see tema praegune elukaaslane, aga ma loobusin.

Niiet, mida tellid, seda saad. Eluvalikute taldrikult.

helle said...

Suure- Jaani spaas VIP-ruum? Või ma olen minetanud funktsionaalse lugemise oskuse? Pole ka imestada, sest oma 20.sünnipäeva vaevu mäletan.

konn, lendav konn said...

Helle - S-Jaanis üksnes spaatasime. Esmalt oli plaanis küll ööbida Postimajas, aga seal polnud vajalikku arvu tube, sestap kolisime õhtusöögiks-ööbimseks Viljandisse. Suure Venna pubi oli igati vonks asutus ja ööbisime Peetrimõisas. Nüüd on kõik öeldud:D